סרטי תדמית
הפקת סרטוני וידיאו ארגוניים וסרטי תדמית לחברות
כבעל עסק, כיצד תדע מתי תוכל לחסוך ולהכין סרטי תדמית בעצמך ומתי עליך לעבוד עם מקצוענים?
ננסה להיות אובייקטיביים ולבדוק מהם היתרונות והחסרונות של הפקת ועריכת סרטון תדמית בעצמך לעומת שימוש בשירות של חברה מקצועית (כמו ריפרש אנימציה).
מיהו קהל היעד?
דבר ראשון שעליך לברר הינו מיהו קהל היעד. האם מדובר בסרטון הדגמה או הדרכה פשוט? סרטון אשר נועד ללמד את קהל הלקוחות הפוטנציאלי כיצד להשתמש במוצר שלך כנראה שתוכל להכין בעצמך. בחר את המוצר, כוון אליו את המצלמה, ואקשן!
אך אם מדובר בתהליך הכשרה מסובך, או בסרטון הדרכה שרצוי שירתק את הצופים, כדאי לשקול להפיק אותו בצורה מקצועית.
תקציב
ישנם סרטונים שחשוב להפיקם באופן מקצועי. סרטון של קידום מכירות, לדוגמא, שמטרתו לחשוף את העסק שלך בפני הציבור הרחב או עסקים אחרים חייב להיות מקצועי וכובש! במקרה כזה לא כדאי לחסוך, יש להפיקו בצורה מקצועית. התמורה להשקעה תגיע במהרה....
אמנם ניתן כיום לרכוש ציוד צילום ותוכנות עריכת וידאו בסכומים סבירים לחלוטין, שכן קיים מגוון של מוצרים בשוק כאשר המחיר של חלקם נמוך באופן יחסי. אולם הניסיון והמיומנות הם אלו שיעשו את ההבדל.
לבעל עסק מן המניין אין את הזמן והניסיון הדרושים כדי להפיק סרטון בצורה מקצועית ועליו להשתמש בשירות של חברה, בדיוק כמו שלא היית מנסה לתקן בעצמך מנוע של רכב, גם אם היה לך את כל הציוד הדרוש.
נניח שהחלטת לשכור חברה שתפיק בשבילך סרט תדמית, מה חשוב לבדוק?
-
כדאי לבדוק מיהם לקוחות החברה בעבר וכיום.
-
יש לבקש לראות פרוייקטים שהחברה השלימה. לנו בריפרש אנימציה דוגמאות של עבודות רבות של הפקת סרטוני תדמית, סרטונים למצגות ועוד..
-
מומלץ לברר את זמני התגובה. אנו בריפרש אנימציה מבינים מה משמעות הרצת פרוייקט : אנו יודעים לעבוד עם הנתונים שקיבלנו מהלקוח, מעטים ככל שיהיו, לחסוך בזמן בכסף!
-
לחקור באמצעות המלצות האם לחברה יהיה עניין בכם לאחר סיום הפרוייקט. לנו בריפרש חשוב להיות זמינים לכל שאלה של לקוח, גם בקשר לפרוייקטים שהושלמו וגם בקשר לפרוייקטים עתידיים.
צרו עימנו קשר ללא התחייבות ואנו נציג בפניכם את הניסיון העשיר שלנו בהפקת סרטוני וסרטי תדמית.
בהצלחה
צוות ריפרש